Tomáš je 3D animátor zameraný na technológie Motion Capture. Jeho animácie môžete vidieť vo videohrách ale aj vo filmoch. Pracoval pre herné štúdiá ako 2K alebo Rockstar a od roku 2017 robí vo VFX štúdiu Wētā FX.
Tomáš "Dogfood" Kozlík
Program
2024
Underground
- Prednáška
- sobota 13:30 (1 hod. 30 min.) -
Krtkova nora
Vždy vás lákali temné umenia? Túžite sa naučiť, ako vdýchnuť život neživej veci? Príďte sa nechať presvedčiť, že animácia je skoro tak dobrá ako nekromancia.
2023
Underground, Hry
- Prednáška
- piatok 18:00 (1 hod.) -
TARDIS
Videli ste už svojich obľúbených hercov oblečených v elasťákoch, pokrytých svietiacimi guličkami? Zaujíma vás na čo to celé je? A komu to prospeje? Príďte na prednášku o Motion Capture.